25 stycznia, 2014

Informacja

Tak, wiem. Dopiero dodałam 2 rozdziały, ale jak już mówiłam nie mam komputera a laptop był tylko chwilowy. Powinnam odzyskać komputer w przeciągu 2/3 tygodni lub miesiąca, ponieważ jest już w naprawie.
Przepraszam, że znowu jesteście zostawieni, ale to naprawdę nie moja wina.
Kocham was i zapraszam do przeczytania opowiadania protected blood które jest pisane przez mojego aniołka oraz  prompty w moim wykonaniu które znajdziecie tutaj.
Tak więc do zobaczenia. Obiecuję, że wrócę. Jeśli mielibyście jakieś pytania jestem na asku, twitterze i tumblr. Linki do wszystkiego macie na blogu, więc nie ma z tym problemu. :)

2 komentarze:

  1. Nie moge sie doczekać rozdziału. :) Wgl wchodze na bloga a tu taki szablon i moja reakcja wyglądała mniej więcej tak: "WTF o.O JA pitole co to kurwa?!! o.O Aaaa to to genialne opo ahaaaa dooobraa" XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. błagam dodaj nowy rozdział nie mozesz nas zostawic w takim momencie :*

    OdpowiedzUsuń