22 kwietnia, 2013

Informacja2

Postanowiłam wreszcie dodać tą notkę. Jak zauważyliście od dawna nie było nowego rozdziału. Mam na głowie egzaminy, muszę poprawić oceny i zająć się wyborem szkoły. Do tego wkrótce mam bierzmowanie. To marne tłumaczenie, ale dobre i to. Wybiłam się z rytmu częstego pisania i jest jak jest. Zostały mi jeszcze 4 rozdziały i epilog. To pojawi się gdy tylko minie czas nauki i wena wróci. Kiedyś pisałam, że nie zawieszę tego bloga. Teraz to dobry pomysł. Więc: zawieszam to opowiadanie na czas nieokreślony. Dodam, że na pewno wrócę do pisania. Nie wiem tylko kiedy. Dziękuję za te wszystkie miłe słowa, które mogłam czytać od sierpnia. Z góry przepraszam za czekanie.

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, że zawieszasz to opowiadanie :C mam jednak nadzieję, że szybko wrócisz do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko :) skup się na egzaminach paulina :!! Trzymam za cb kciuki :)!!!-N

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :P

    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boję się o naszych chłopców, o ich związek i wgl. Jestem bardzo ciekawa jak historia potoczy się dalej. Wspieramy cię i czekamy z niecierpliwością na kolejny rozdział.

    Tracheotomie

    OdpowiedzUsuń
  5. Codziennie wchodzę na twojego bloga, z nadzieją, ze dodałaś nowy rozdział. Cóż, nadzieja umiera ostania, więc czekam z niecierpliwością na nowy rozdział. Mam nadzieję, że nie przestałaś pisać tego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie żeby coś ale miałam identyczną sytuację jak ty, a ja prowadzę 3 blogi, i żadnego nie zawiesiłam. Testy gimnazjalne zdałam na 90 %, mam średnią 5.0 , ciężko było, ale jakoś dałam radę. Jeszcze na dodatek moja mama trafiła do szpitala i siedziałam w domu z małą siostrzyczką i nie kapowatą babcią. Musiałam się zajmować wszystkim. A więc nie pieprz mi tu że nie masz czasu bo oceny już wystawione ;//

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa kiedy bedzie nowy rozdział. W końcu są wakacje. Ja sie nmg doczekać co bedzie z Larry'm. :'(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tęsknie za twoim opowiadaniem :c

    @kevinomania

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award :) więcej informacji na moim blogu - http://opowiadania1d-smacznegohoranku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nwm co sie dzieje ale są wakacje! czekam na ten nowy rozdział od miesięcy, a on sie nadal nie pojawił... :( Mam nadzieję, że niedługo się pojawi. :'(

    OdpowiedzUsuń
  11. ona już kompletnie olała tego bloga..... w dupie wszytko ;//

    OdpowiedzUsuń