22 listopada, 2012

Liebster Award


Witajcie! Zostałam nominowana do Liebster Award przez mrrrrru † ,za co dziękuję, na prawdę się nie spodziewałam. Na początku muszę przyznać, że nie bardzo wiem co to jest. Moja przygoda z blogiem rozpoczęła się dosyć niedawno. Pozwoliłam sobie skopiować wyjaśnienie:

Otóż jest to nominacja, którą otrzymuje się od innego blogera.
Trzeba odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych przez osobę, która nas nominowała i samemu nominować jedenaście blogów, ale żadnym z nich nie może być blog który nominował nas, a następnie poinformować ich o tym.

A więc, moje odpowiedzi na pytania:

1. Jeśli miałabyś wybierać między życiem wiecznym, ale nie znalazłabyś tej jednej jedynej osoby a miłością aczkolwiek twoje życie byłoby by bardzo krótkie, które byś wybrała ?
-Wybrałabym krótkie życie z miłością. Samotność przez dłuższy czas nie jest dla nikogo dobra, zwłaszcza przez wieczność.
2. W jakie zwierzę chciałabyś się móc przemieniać kiedy tylko zechcesz, jeżeli byłoby ci to dane ?
-Na pewno w ptaka. Może gołębia lub wróbla. W każdym razie po to, by zaznać wolności i móc po prostu odlecieć.
3. Czy kiedykolwiek w swoim życiu miałaś ochotę tak po prostu zniknąć ?
-Tak, często miewam takie chwilę i zastanawiam się wtedy jak świat by zareagował na moją nieobecność.
4. Jesteś wierzącą osobą ?
-Wierzę w Boga, ale nie specjalnie popieram kościelne poglądy. M.in o zakazie invitro i potępianiu homoseksualistów.
5. Co zrobiłabyś gdyby twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka wyznał/a, że jest w tobie od dawna zauroczony/a ?
-Jeśli ja bym nic nie czuła to tej osoby, to delikatnie bym to powiedziała, wytłumaczyła, że możemy wciąż być przyjaciółmi i przytuliła.
6. Jaki jest twój największy lęk ?
-Boję się wielu rzeczy, nie wiem czego najbardziej. Może straty kogoś bliskiego...
7. Jaki jest twój ideał ?
-Ideał, tak? Jeśli chodzi o człowieka, to na pewno charakter jest ważny, wrażliwość, delikatność, poczucie humoru, ten ktoś musi być dobry i nie krzywdzić innych. Przerośnięte ego również jest dla mnie odpychające..
8. Co chciałabyś w sobie zmienić ?
-Wygląd, zdecydowanie. Trochę więcej pewności siebie i odwagi również nie zaszkodzi.
9. Został ci jeden ostatni dzień życia, możesz zrobić tylko jedną rzecz. Co to będzie ?
-Pożegnanie się z ludźmi których znam, mimo iż nie lubię pożegnań. Zjadłabym też czekoladę.
10. Możesz być niewidzialna przez jeden dzień, jak to wykorzystujesz ?
-Patrzę i słucham co myślą o mnie innym, jak się zachowują gdy mnie przy nich nie ma.
11. Wolałabyś zagrać Bellę Swan czy raczej Hermionę Granger ?
-Chyba jednak Bellę. Jestem marzycielką i chciałabym takiej miłości jaka łączy ją z Edwardem i przyjaźni Jacoba. Choć magia też jest kuszącym rozwiązaniem...

Moje pytania:

1. Z jakiej decyzji podjętej w swoim życiu jesteś dumna/dumny?
2. Wybierając w sklepie przekąskę, co weźmiesz?
3. Jest w tym momencie ktoś, za kim tęsknisz?
4. Jak reagujesz na porażki?
5. Dlaczego założyłaś/założyłeś bloga?
6. Uważasz, że masz jakiś talent? Jaki?
7. Dokończ: Gdy byłam/byłem małym dzieckiem moją ulubioną zabawą było...
8. Jakie piosenki wolisz, smutne czy wesołe?
9. Jaki jest Twój ulubiony serial?
10. Na jakim instrumencie chciałabyś/chciałbyś nauczyć się grać?
11. Lepiej dogadujesz się z ludźmi starszymi od Ciebie, czy może młodszymi?

Nominowani przeze mnie:
1. Angel's Touch
2. Please, don't crying. I love you...
3. Like a Cannonball
4. Messages From a Grave...
5. Never Give Up
6. You've got that one thing
7. Small Steps
8. Because True Love Can Not Hide
9. Larry Forever and Always
10. Last Picture
11. Larry Stylinson


PS: Nowy rozdział pojawi się do końca tego tygodnia.

1 komentarz: