13 marca, 2013

Informacja

Chciałam Was przeprosić. Wiem, że nie było nowego rozdziału już przez tydzień. Wciąż nie wiem kiedy się pojawi. W każdym razie na pewno jeszcze w marcu. Mam taką nadzieję... Ostatnio mam sporo nauki, brakuje mi czasu, pomysłu, weny, ochoty i sama nie wiem czego jeszcze. Krótka przerwa dobrze mi zrobi. Tak myślę. Nie zawieszam bloga, po prostu informuję o możliwym braku jakiejkolwiek aktywności z mojej strony. Pisałam kiedyś, że opowiadanie zakończy się na przełomie marca i kwietnia. Zapewne tak by było, gdybym pisała więcej w ostatnim czasie. W każdym razie zostało jeszcze około 10 rozdziałów do epilogu. Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam. xXx

6 komentarzy:

  1. dobrze że napisałas czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem. Cieszę się że poinformowałaś nas o tym, inaczej pomyślałabym że poprostu odeszłaś. :( Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Weny!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że pojawiła się jakaś informacja. Mam nadzieję, że wena i wolna czas szybko powrócą, bo długo bez nowego rozdziału nie pociągnę. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy Cię wspieramy i czekamy na fenomenalny powrót <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że nas poinformowałaś , ze nie będziesz mieć czzasu . Czekam z niecierpliwością kochana . ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń