16 września, 2012

Informacja

Wiem, że czekacie na rozdział i one shota... Już napisałam, ale nie dodam go dzisiaj, ani w najbliższym czasie... Mam w głowie mętlik przez to co napisał Lou... Mój świat się zawalił, runął jak Mur Berliński i prędko się nie odbuduje...Usunęłam TT i nie mam ochoty reaktywować konta przez jakiś czas... Rozdział dodam gdy wszystko sobie poukładam, sprawy z Louisem i Harrym, bo Larrym ich nie powinnam już nazywać. Przepraszam, jeśli kogoś zawiodłam... Na prawdę mi przykro, nie zawieszam tego bloga. Wszystko się pojawi wkrótce... Najpóźniej za tydzień. Obiecuję.

3 komentarze:

  1. Ooo... Dzisiaj zaczęłam czytać tego bloga i mogę stwierdzić że... Kocham go... To jest jeden w najlepszych jaki czytałam... Mega wzruszający... Nie mnie się doczekać kiedy dodasz nowy rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ey sorki za krytyke ale nie powinnaś tak mówic wkurwiają mnie po priotu ludzie którzy najlpierw shippują larryego a po tym co Lou napisał to kurwa od razu przestają wierzyc w Larryego.. Przecież na pewno napisał to Menagment -,- Sorki jeszcze raz za krytykę :( Jeśli chcesz usuń mój komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też dobił ten komentarz więc Cię w zupełności rozumiem. Larry zawsze bd częścią 1D... </3

    OdpowiedzUsuń