23 grudnia, 2012

Wesołych Świąt +przerwa

Wszystkim Wam, czytelnikom pragnę życzyć Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Dużo Larry'ego, spotkania 1D, pijanego sylwestra, rodzinnych świąt, zdrowia, spełnienia marzeń i trzymania się postanowień noworocznych. Informuję również, że postanowiłam zrobić sobie przerwę świąteczną. Chcę spędzić święta z rodziną i mogę nie mieć czasu na napisanie czegokolwiek. Zaplanowałam świątecznego One Shota, ale nie zdążyłam go napisać przez tydzień w całości. Mam połowę, więc liczę na to, że nie będziecie mieć nic przeciwko, jeśli pojawi się na początku stycznia. Co do nowego rozdziału- jeszcze go nie zaczęłam. Moje wolne skończy się z powrotem do szkoły, a biorąc pod uwagę, że to koniec semestru i mam trochę do poprawienia, coś nowego może nie pojawić się szybko. Obiecuję, że się postaram jak najszybciej. Trochę się rozpisałam... Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :*

4 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością =). Uwielbiam twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Wiem, że późno, ale nominowałam cię do Liebster Award na moim blogu: http://outoftouchoutoflove.blogspot.com/

      Usuń
  2. Hej , wpadlam na twojego bloga przez przypadek i wczoraj zaczelam go czytac do 6 na ranem , zajebiscie piszesz , z niecierpliwoscia czekam na nowy rozdzial *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, mam taką skromną prośbę. Wpadłabyś może do mnie ( http://heart-on-fire-but-under-water.blogspot.com) i wyraziłabyś swoją opinię na temat tego bloga? Zależy mi na tym. Jeśli ci się spodoba byłabym wdzięczna gdybyś poleciła go innym ;)

    OdpowiedzUsuń